اخبار و مقالات

تازه‌ترین اخبار و مقالات مبین‌نت را مشاهده کنید.

۱۸:۱۰:۰۰ ۱۳۹۸-۱۱-۲۰

چطور هدایای مبین‌نت را فعال کنیم؟

مبین‌نت در طول سال با توجه به مناسبت‌های زمانی گوناگون، برگزاری رویدادها و مسابقه‌های متنوع در شبکه‌های اجتماعی این شرکت، هدایایی را به تمامی مشترکین یا برندگان مسابقه‌ها اهدا می‌کند. کاربران می‌توانند این هدایا را هر زمان که تمایل داشته باشند، فعال کنند. در این بین تعدادی از مشترکین راجع به نحوه فعال‌سازی هدایا در صفحه مشترکین و اپلیکیشن مبین‌نت سوالاتی داشتند که ما در این مقاله سعی کردیم به طور کامل آنها را شرح دهیم. تمامی مشترکین مبین‌نت می‌توانند با مراجعه به صفحه مشترکین یا اپلیکیشن، پس از انجام مراحل زیر، در هر لحظه از شبانه‌روز هدیه خود را فعال کنند.

انواع هدایای مبین‌نت
با توجه به نوع مناسبت و سیاست‌های شرکت، هدایا در قالب‌های گوناگونی به مشترکین اهدا می‌شود. 
هدایا از نوع حجم اضافه به طرح فعلی شما اضافه می‌گردد و برای فعال‌سازی آن نیاز به طرح فعال دارید.
هدایا از نوع طرح تمدید دارای مدت زمان و حجم مشخصی است که برای فعال‌سازی آن نباید طرح فعالی داشته باشید. در صورتی که طرح فعال داشته باشید، طرح فعلی سوخت خواهد شد.
هدایا از نوع گیگ‌پک نیز شامل بسته‌های اینترنت با حجم و مدت زمان مشخص است که در صورت فعال‌سازی حجم مربوط به طرح فعلی شما از بین نمی‌رود و می‌توانید در زمان مشخص، از حجم هدیه خود استفاده کنید و حجم مربوط به طرح اصلی شما در آن زمان، بدون تغییر می‌ماند. پس از اتمام زمان یا حجم گیگ‌پک، مجدد از حجم باقی‌مانده طرح شما استفاده خواهد شد. جهت استفاده از بسته گیگ‌پک باید حتما طرح فعال داشته باشید.

نحوه فعال‌سازی هدایا در صفحه مشترکین
برای فعال‌سازی هدایا از طریق صفحه مشترکین، در ابتدا باید از آدرس my.mobinnet.ir وارد صفحه کاربری خود شوید. پس از ورود به صفحه مشترکین، از دو طریق می‌توانید به صفحه بانک هدایا مراجعه کنید. به همین منظور کافی است از منوی سمت راست و بخش بانک مجازی، به صفحه بانک هدایا خود مراجعه کنید یا با کلیک بر روی آیتم مربوط به بسته هدیه، به طور مستقیم به صفحه هدایا وارد شوید.
پس از انتخاب یکی از راه‌های ذکر شده، شما وارد صفحه مربوط به بانک هدایا می‌شوید. تمام هدایایی که تا امروز به شما تعلق گرفته‌اند، در جدولی پیش روی شما ظاهر می‌شوند. در این جدول نوع هدیه، تاریخ و توضیحات مربوط به هدایا، قابل رویت است. در این مرحله پیشنهاد می‌کنیم پس از بررسی توضیحات مربوط به هر گیگ‌پک هدیه، زمان باقی‌مانده از طرح خود و میزان ترافیک باقی‌مانده از طرح، یکی از هدایا را انتخاب کرده و برای فعال‌سازی آن، روی گزینه «فعال کن» کلیک کنید.
پس از انتخاب گزینه «فعال کن» دو گزینه پیش روی شما نمایان می‌شود. در صورتی که از فعال‌سازی گیگ‌پک موردنظر اطمینان دارید، روی گزینه «بله-فعال‌سازی» کلیک کنید یا در غیر این صورت، گزینه خیر را بزنید و هدیه موردنظرتان را مجددا انتخاب فرمایید.
توجه داشته باشید که پس از این مراحل، هدیه شما فعال می‌شود.

نحوه فعال‌سازی هدایا در اپلیکیشن مبین‌نت
اپلیکیشن مبین‌نت که اخیرا رونمایی شده است، بسیاری از امکانات مربوط به صفحه مشترکین را در اختیار هر یک از کاربران مبین‌نت قرار می‌دهد. یکی از امکانات این اپلیکیشن، قابلیت فعال‌سازی هدایا است. اگر که تاکنون موفق به دریافت اپلیکیشن مبین‌نت نشده‌اید، به صفحه دانلود اپلیکیشن مبین‌نت مراجعه کرده و فایل نصبی نسخه اندروید و IOS را دریافت کنید. با ورود به اپلیکیشن مبین‌نت و انتخاب منوی اصلی آن، گزینه «بانک مجازی» را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه «بانک مجازی»، دو آیتم «بانک طرح‌های رزرو» و «بانک هدایا» نمایان می‌شود که شما باید گزینه «بانک هدایا» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، صفحه مربوط به بانک هدایا، پیش روی شما ظاهر می‌شود. در یک لیست می‌توانید تمام هدایایی را که از ابتدای عضویت در مبین‌نت دریافت کرده‌اید، مشاهده کنید. برای فعال‌سازی هدیه موردنظرتان، می‌توانید گزینه «فعال‌سازی» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، هدیه موردنظر شما فعال می‌شود.

نکات مهم
– هدایا تا یک‌سال در حساب شما ذخیره شده و طی این مدت قابل فعال‌سازی خواهد بود.
– در نظر داشته باشید که برای استفاده از هدایا از نوع «گیگ‌پک» و «حجم اضافه» ، مشترکین باید طرح فعال داشته باشند تا بتوانند آن را فعال کنند.
– توجه داشته باشید فعال‌سازی هدایا از نوع «طرح تمدید» باعث می‌شود طرح فعلی شما سوخت شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در هنگام اتمام زمان طرح فعلی خود اقدام به فعال‌سازی اینگونه هدایا کنید.
– با فعال‌سازی هدایا از نوع «گیگ‌پک» ، حجم مصرفی شما در بازه زمانی شبانه از حجم گیگ‌پک کسر خواهد شد.