شبانهروز پاسخگوی شما هستیم
واریزی اشتباه
در شرکت ارتباطات مبیننت با هدف ایجاد و حفظ رضایت شما، تلاش میکنیم پاسخگویانی سریع و شایسته باشیم. با این هدف، در کنار راهکارهای برقراری ارتباط مستقیم مانند مرکز خدمات ۲۴ ساعته و صدای مشتری، امکان دریافت و پیگیری اشتباه یا اضافه پرداختی شما به شکل آنلاین را نیز برقرار کردهایم. جهت بررسی و ارائه پاسخ در سریعترین زمان ممکن، لطفا فرم زیر را تکمیل کرده و ما را در فرآیند یاری رساندن به خود همراهی کنید. اگر میخواهید فرآیند واریزی اشتباه را پیگیری کنید، پس از تکمیل فرم، تصویر فیش واریزی و در صورت پرداخت غیرحضوری پرینت اسکرین صفحه پرداخت بانک ملت که عددی ۱۱ رقمی و در بانک پارسیان عددی ۹ رقمی است را ارسال کنید. لطفا توجه داشته باشید شناسه اشتراک TD-LTE در هنگام تحویل سرویس توسط عامل نصب به همراه کارت شناسه تحویل داده شده است.