کارشناس بازاریابی سازمانی
شرح وظایف:
- نظارت و پیش بینی روندهای بازاریابی سگمنت ها و محصولات.
- ارزیابی اثر بخشی برنامهها و استراتژیهای بازاریابی.
- تدوین و ارزیابی روشهای جمع آوری داده ها از جمله بررسی و ممیزی، پرسشنامه و نظر سنجی، جلسه مصاحبه عمیق.
- گردآوری دادهها از مشتریان، رقبا و شرایط بازار.
- تحلیل دادهها و طراحی گزارشها با استفاده از نرم افزارهایی مانند: SPSS، Power BI، CRM به عنوان مزیت محسوب میشود.
- تبدیل داده ها و یافته های به جداول، نمودارها و گزارشات مکتوب قابل فهم.
- تهیه گزارشات و ارائه آنها به مشتریان و مدیران.
- تسلط کامل به فرآیندهای بازاریابی و فروش.
- توانایی بازاریابی حضوری و برگزاری جلسات پرزنت.
- نظارت بر فرآیند توسعه وبسایت شامل UI, UX.
- آشنایی با مفاهیم بازاریابی دیجیتال و ابزارهایی مانند: گوگل آنالیتیکز، گوگل ادز.
- تدوین استراتژیهای بازاریابی.
- تدوین پروپوزال، ارائه و سرویس کاتالوگ.
- تدوین بریف برای دیزاینها در رسانههای مختلف
شرایط احراز شغل:
- دارای حداقل 1 سال سابقه کار در حوزه بازاریابی، فروش، بازاریابی دیجیتال، سابقه کار در حوزه تلکام مزیت محسوب میشود.
- دارای مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد مدیریت (گرایش های مرتبط) ، MBA ، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازاریابی ،مهندسی صنایع و یا رشته های مرتبط.
- مهارتهای آفیس شامل: اکسل، پاورپوینت، ورد، ویزیو .
- آشنایی با CRM و توانایی تحلیل و تفسیر دادههای فروش.
- مهارت های ارتباطی و توانایی مذاکره.
- مهارت های نوشتاری برای نوشتن گزارشات.
- آشنایی به فرآیند تحقیقات بازار شامل: طراحی پرسشنامه، طراحی و برگزاری جلسه Focus Group، گزارش گیری از پرسشنامهها و جلسات، تحلیل و تفسیر، ارائه نتایج تحقیقات بازار به مدیران.