اخبار و مقالات

تازه‌ترین اخبار و مقالات مبین‌نت را مشاهده کنید.

۰۹:۲۱:۴۴ ۱۴۰۴-۰۳-۱۰

مبین‌نت عنوان برند کارفرمایی برتر را در صنعت مخابرات کسب کرد

مبین‌نت در رویداد بازتاب ایران تلنت، به‌عنوان برند کارفرمایی برتر در صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه معرفی شد. این رویداد در تاریخ پنجم خردادماه و در سالن همایش‌های رایزن با حضور مدیران عامل، متخصصان حوزه منابع انسانی، برند، ارتباطات، بازاریابی، دانشگاهیان و فعالان اکوسیستم برگزار شد و مبین‌نت بر اساس نظرسنجی از هزاران نفر از نیروی انسانی در صنایع مختلف، موفق به کسب این عنوان شد.

در رویداد بازتاب، اسامی شرکت‌هایی اعلام شد که از نگاه کارکنان به‌عنوان برند‌های برتر و محبوب کارفرمایی در بازه زمانی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳ شناخته شده‌اند. این انتخاب‌ بر اساس نتیجه مستقیم نظرسنجی از هزاران نفر از نیروی انسانی در صنایع گوناگون انجام شده است. بر اساس گزارش جامع ایران تلنت، کاربران در ثبت تجربیات کاری، برند کارفرمایی شرکت‌ها را در شش شاخص کلیدی شامل «حقوق و مزایا»، «فرصت‌های ارتقا»، «تعادل کار و زندگی»، «مدیران ارشد»، «فرصت‌های یادگیری» و «فرهنگ و ارزش‌های سازمانی» ارزیابی کرده‌اند و برندهای برتر بر اساس همین شاخص‌ها در این رویداد انتخاب و معرفی شده‌اند.

مبین‌نت؛ شرکت رویایی کارجویان

در بخشی از این گزارش، نتایج نظرسنجی «شرکت‌های رویایی کارجویان» نیز با بررسی تجربیات متخصصان و امتیازاتی که به شرکت‌های سابق یا فعلی خود داده‌اند، اعلام شد که بر اساس آن مبین‌نت مورد توجه کارجویان و در جمع سه شرکت رویایی برتر در صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه قرار گرفت. همچنین با تحلیلی که در رابطه با تجربه‌های کاری در گروه‌های شغلی مختلف در این گزارش ارائه شد، مبین‌نت از نگاه کاربران در گروه کامپیوتر و برنامه‌‌نویسی نیز در جمع برندهای برتر با بیش‌ترین امتیاز و میزان رضایت جای گرفت.

در سال‌های اخیر، مبین‌نت توانسته با ارتقای سطح رضایت شغلی، ایجاد فرصت رشد، توسعه فردی و حرفه‌ای کارکنان و بازتاب فرهنگ سازمانی مشارکت‌محور به الگویی شاخص در بازار کار به‌خصوص در صنعت مخابرات و در بین رقبا تبدیل شود. این دستاورد بزرگ، نشان‌دهنده تعهد مبین‌نت به ایجاد محیط کاری پویا و الهام‌بخش برای تمامی همکاران و تمرکز بر حفظ و جذب استعدادهای برتر، باور به نقش کلیدی کارکنان در رشد پایدار شرکت و محبوبیت و جایگاه ویژه برند در میان مخاطبان و فعالان حوزه‌های مختلف کسب‌وکار است.