اخبار و مقالات

تازه‌ترین اخبار و مقالات مبین‌نت را مشاهده کنید.

۱۹:۲۲:۴۵ ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

اجرای مسئولیت اجتماعی مبین‌نت در شهر یزد

روزهای آخر تابستان ۱۳۹۹ با همکاری موسسه نیکوکاری بنیاد دانش، سفری را آغاز کردیم؛ سفری به پهنای مرزهای کشور عزیزمان؛ از تهران تا زُهان، تا شهرهای سیستان و بلوچستان، تا اروند و مرزهای خلیج همیشه فارس، تا اهواز و رود خروشان کارون. در ادامه این سفر، در شهریور ۱۴۰۳ به یزد رسیدیم؛ به شهر بادگیرها، شهری که مانند نگینی در قلب کویر ایران می‌درخشد.

قبل از شروع این سفر پرماجرا، بارمان را محکم بستیم تا رسالت مبین‌نت را در مسیر هوشمندسازی مدارس مناطق مختلف ایران اجرا کنیم. ما در این راه، مدیون دانش‌آموزانی بودیم و هستیم که به ما این فرصت را دادند تا بتوانیم تجهیزات کامپیوتری و اینترنتی موردنیاز و بخشی از اقلام سال تحصیلی جدیدشان را تامین کنیم؛ دانش‌آموزانی که سقف تلاش‌ها و رویاهایشان بلند است و برای رسیدن به آرزوهایشان، باصلابت روی پاهایشان ایستاده‌اند؛ پشت لبخند شیرین تک تک این بچه‌ها، سختی راهی که آمده‌اند را دیده‌ایم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم که با وجود همه محدودیت‌ها، دست از رویاپردازی و تلاش نمی‌کشند.  

مبین‌نت با توجه به اینکه همه‌ کودکان این مرزوبوم باید به اینترنت پایدار و فناوری‌های ارتباطی دسترسی داشته باشند، با شعار «رویش در مسیر سبز آموزش»، هوشمندسازی مدارس و بورسیه دانش‌آموزان مستعد در سراسر کشور را در مسیر اجرای مسئولیت اجتماعی خود اولویت قرار داده است.

default