اخبار و مقالات

تازه‌ترین اخبار و مقالات مبین‌نت را مشاهده کنید.

۰۲:۱۷:۰۰ ۱۳۹۷-۰۶-۲۶

بیانیه‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت در خصوص جبران خسارت مشترکین اینترنت TD-LTE

مبین‌نت به‌خوبی می‌داند در شرایط ارتباطی کنونی کم‌ترین اختلال در شبکه می‌تواند خسارت‌های بسیاری را متوجه مشترکین اینترنت نماید. بر همین اساس بدون آنکه الزامی از سوی نهادهای مسئول، به‌ویژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متوجه این شرکت باشد، از همان لحظه‌ی اول، جبران خسارت ناشی از اختلالات را به‌عنوان نقطه‌ی آغازین فعالیت پس از پایداری شبکه اعلام کرد. 
علی‌رغم بروز اختلالات به‌صورت پراکنده، مبین‌نت در راستای جلب رضایت مشترکین خود، حداکثر زمان یعنی چهار روز را ملاک جبران قرار داده و به هریک از مشترکینی که دچار اختلال در استفاده از اینترنت شده‌اند، فارغ از زمان‌های قطعی و وصلی، یک طرح 4 روزه با حجم 80 گیگابایت (40 گیگابایت روزانه + 40 گیگابایت شبانه) اختصاص داده است. این طرح در بانک هدایای حساب کاربری مشترکین ذخیره‌شده و پس از پایان طرح فعلی قابلیت فعال‌سازی خواهد داشت. بنابراین لازم است مشترکین در زمانی نسبت به فعال‌سازی این هدیه اقدام کنند، که طرح فعلی آن‌ها به اتمام رسیده باشد. چراکه طرح هدیه، جایگزین طرح قبلی خواهد شد. بدیهی است پس از پایان طرح هدیه مشترکین می‌توانند هر طرحی که تمایل دارند را انتخاب نمایند.
یکباردیگر از تمامی مشترکین اینترنت TD-LTE و هچنین طیف وسیعی از مشترکین سازمانی که به‌دلیل این اختلال دچار مشکل در انجام فعالیت‌ها شده‌بودند، عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم طرح ایجاد شده بتواند پاسداشتی بر حقوق مشترکین گرانقدرمان باشد و بزرگترین سرمایه‌های شرکت ارتباطات مبین‌نت را همچنان درکنار این خانواده‌ی بزرگ، در مسیر تعالی نگه دارد. بدون شک بزرگترین دستاورد مبین‌نت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، جلب رضایت مشترکین خود بوده است و این مهم، با هیچ منفعتی قابل معامله نخواهد بود.

برای “فعال سازی هدیه جبران خسارت”  اینجا را کلیک نمایید.