صدای مشتری (VOC)

یاری رسانی به شما وظیفه سازمانی مبین‌نت است و ما به آن افتخار می‌کنیم. با استفاده از درگاه الکترونیکی صدای مشتری می‌توانید هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد یا مشکل را گزارش و پیگیری کنید. لطفاً با تکمیل فرم زیر ما را در راه انجام وظایف خود یاری دهید. با توجه به اینکه بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم به‌صورت خودکار انجام می‌شود و تنها در صورت تطابق اطلاعات با پرونده شما درخواست کامل خواهد شد، لطفاً در ورود اطلاعات دقت کنید.

 لطفا توجه داشته باشید  شناسه اشتراک WiMAX زیر مودم ثبت شده است. هم‌چنین شناسه اشتراک TD-LTE در هنگام تحویل سرویس توسط عامل نصب به همراه کارت شناسه تحویل داده شده است.

در صورت ارسال از طرف شرکت یا سازمان، نام شرکت
برای شرکت شماره ثبت وارد شود
شناسه اشتراک سرویس اینترنت
آدرس ایمیل برای ارسال پاسخ به شما
شماره موبایل، بدون فاصله و خط تیره
تلفن ثابت به همراه کد شهر، بدون فاصله و خط تیره
آدرس پستی کامل، با ذکر استان و شهر
موضوع اصلی تماس
شرح مشکل به وجود آمده
CAPTCHA
لطفا عبارت موجود در تصویر زیر را در کادر مشخص گردیده وارد نمایید.
Image CAPTCHA