مرکز خدمات ۲۴ ساعته

پاسخ سوالات و مشکلات خود را از پشتیبانی مبین‌نت دریافت کنید
شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم

پشتیبانی ۲۴ ساعته (۱۵۷۵)

مرکز تماس اختصاصی مبین‌نت، به‌طور ۲۴ ساعته در دسترس و آماده پاسخ‌گویی به سوالات و رفع مشکل مشترکین است. متخصصان مبین‌نت در لایه‌های مختلف از تمام توان خود بهره می‌گیرند تا مشکلات احتمالی را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل حل کنند.
آنلاین در ارتباط باشید

چت آنلاین و صدای مشتری (VOC)

مشترکین و بازدیدکنندگان وب‌سایت مبین‌نت می‌توانند علاوه‌بر تمامی راه‌های تماس از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان مبین‌نت پرسش‌های خود را مطرح کنند. همچنین با استفاده از درگاه الکترونیکی صدای مشتری (VOC)، کاربران می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا مشکلی را درخصوص اینترنت مورد استفاده‌ خود اعلام کنند.
حساب کاربری شما در مبین‌نت

صفحه‌ی مشترکین

این سامانه برای شما مشترکین اینترنت TD-LTE مبین‌نت طراحی شده است که می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در آن، اطلاعات مربوط به حساب مشترکین را مشاهده کنید و کلیه‌ی اقدامات مربوط به خرید، تغییر و تمدید طرح مورد استفاده خود را انجام داده و تیکت‌های مربوط به پشتیبانی را نیز ثبت کنید. همچنین خرید طرح‌های ویژه، حجم اضافه، گیگ‌پک، معرفی دوستان و فعال‌سازی هدایا از طریق این سامانه انجام می‌شود.