شبکه خصوصی مجازی (VPN Category)

ارتباطی امن و یکپارچه ویژه سازمان‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارها
 شبکه خصوصی مجازی مبین‌نت

ارتباطی امن و یکپارچه

 راهکارهای ارتباطی مبین‌نت مجموعه فناوری‌های ارتباطی یکپارچه‌ای هستند که می‌توانند دفاتر مرکزی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را به‌صورت یکپارچه و امن به یکدیگر متصل کنند. این شبکه مستقل از اینترنت و شبکه‌های شهری مخابرات بوده و قابلیت اتصال نقاط موردنظر مشتری را در سریع‌ترین زمان دارا است. با استفاده از راهکارهای ارتباطی مبین‌نت تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای دارای شعب می‌توانند دفاتر پراکنده خود در سراسر کشور را از طریق ابر یکپارچه مبین‌نت بر بستر تکنولوژی‌های بی‌سیم، نسل چهارم ارتباطات LTE (TDD, FDD)، 3G، 2G، ارتباطات رادیویی (P2P/ MW) و ارتباطات ماهواره‌ای (VSAT) به دفتر مرکزی و یکدیگر متصل کنند. این شبکه مستقل از شبکه جهانی اینترنت عمل کرده و ترافیک آن برای هر مشتری کاملا ایزوله و امن منتقل می‌شود. مبین‌نت بالاترین سطح SLA ممکن را در این شبکه لحاظ کرده که بیشترین سطح پایداری خدمات ارتباطی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. 
 تجربه بیش از یک دهه ارائه خدمات به مشتریان سازمانی و شناسایی ویژگی‌های مهم کسب‌وکارهای مختلف مانند ارتباطات پایدار، یکپارچه، امنیت بالا، شناسایی دقیق نیازهای مشتری و پیاده‌سازی سرویس منطبق بر آن، به همراه پاسخگویی و پشتیبانی ویژه به مبین‌نت این امکان را داده است درکنار سامانه‌های اختصاصی، محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان طراحی و پیاده‌سازی نماید که علاوه‌بر سهولت در برقراری ارتباطات، منجر به کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی در منابع سازمان‌ها می‌شود.

ویژگی‌های مشترک شبکه خصوصی مجازی مبین‌نت

تعریف APN اختصاصی و ایجاد یک VRF مجزا به ازای هر مشتری
سرویس کاملا ایزوله نسبت به اینترنت و دیگر شبکه‌ها
معرفی یک مدیر پروژه اختصاصی جهت تسهیل و تسریع امور درخواستی مشتری
داشتن واحد پشتیبانی متمرکز و اختصاصی مشتریان سازمانی
پوشش سراسری در کل کشور
پیاده‌سازی توپولوژی و IP Plan مشتری
امکان دریافت صورتحساب به‌صورت تجمیعی پس از تأیید رسمی مشتری
ارائه پنل‌های اختصاصی جهت مدیریت سطح خدمات
سفارشی‌سازی بر اساس نیاز مشتری

دسته‌بندی شبکه اختصاصی مجازی مبین‌نت

شبکه اختصاصی مجازی مبین‌نت به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند که دارای ویژگی‌های اختصاصی قابل توجهی هستند. این راهکارها بنا به نیازهای هر سازمان در لایه‌ها و سطوح مختلفی ارائه می‌شوند و هر مشتری می‌تواند براساس نیازمندی خود مخاطب یکی از آن‌ها باشد. در ادامه هر یک از سرویس‌ها به‌همراه مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها به اختصار توضیح داده شده است:
 معرفی و ویژگی‌ها

VPN Prime

 سرویس VPN – Prime شامل ارائه خدمات و راهکارهای ارتباطی همراه با پشتیبانی و نگهداری خدمات و همین‌طور ثبات در کیفیت سرویس و ترافیک نامحدود دارای ویژگی‌های زیر است:

  • تضمین پهنای باند و ارائه سرویس با شرایط ثابت
  • نداشتن محدودیت ترافیکی و ارائه خدمات به‌صورت نامحدود
  • سطح ارائه خدمات – SLA 99.5%
  • پشتیبانی و نگهداری متمرکز 7*24 و اعزام کارشناس فنی به محل مشتری در صورت نیاز
  • سامانه مانیتورینگ جهت مشاهده وضعیت و گرفتن گزارش‌های کیفی از سرویس مانند Ping Time، Packet Loss، میزان دردسترس بود و ... به ازای هر یک از نقاط
  • پنل اعلام خرابی برای ثبت تیکت پشتیبانی و بررسی آن با توجه به سطح خدمات تعریف شده در قرارداد
  • پنل اختصاصی برای ثبت تمامی درخواست‌ها (هماننده نصب و راه‌اندازی نقاط جدید، جابه‌جایی، جمع‌آوری، تغییر پهنای باند و همین طور امکان‌سنجی میدانی)
  • امکان راه‌اندازی نقاط مرکزی مشتری در تمام مراکز استان‌ها و برقراری لینک‌های پشتیبانی به‌صورت رادیویی
  • پوشش سراسری در کشور و امکان ارائه خدمات بر بستر تکنولوی‌های بی‌سیم، نسل چهارم ارتباطات LTE (TDD, FDD)، 3G، 2G، ارتباطات رادیویی ( P2P/ MW)  و ارتباطات ماهواره‌ای ( VSAT )  
  • نصب و راه‌اندازی سریع و آسان
  • امکان تغییر پهنای باند در کمتر از چند دقیقه (با در نظر گرفتن بستر ارائه سرویس)
  • امکان ارائه خدمات به‌صورت لایه دو و یا لایه سه، با توجه به نیاز مشتری
  • افزایش امنیت شبکه و جلوگیری از ورود بدافزارها به شبکه‌ی داخلی سازمان
  • ارائه خدمات به‌صورت ثابت به‌همراه نصب و راه‌اندازی مودم
معرفی و ویژگی‌ها

VPN Classic

سرویس VPN - Classic مناسب مشتریانی است که نیاز به ترافیک نامحدود نداشته ولی در عین حال نیازمند پشتیبانی خدمات هستند. ویژگی‌های این سرویس عبارتند از:
  • استفاده از بسته‌های ترافیک حجمی اشتراکی برای تمامی نقاط
  • سطح ارائه خدمات – SLA 98.5%
  • پشتیبانی متمرکز 7*24 و اعزام کارشناس فنی به محل مشتری در صورت نیاز
  • سامانه مانیتورینگ برای مشاهده وضعیت و دریافت گزارش‌های کیفی از سرویس مانند Ping Time، Packet Loss، میزان دردسترس بودن و ... به ازای هر یک از نقاط
  • پنل مدیریت بسته برای مشاهده میزان ترافیک مصرف‌شده به‌صورت کلی طی دوره مشخص و تعیین میزان مصرف هر یک از نقاط
  • در اختیار قرارداد پنل اعلام خرابی جهت ثبت تیکت پشتیبانی و بررسی آن با توجه به سطح خدمات تعریف شده در قرارداد
  • پنل اختصاصی برای ثبت تمامی درخواست‌ها (همانند نصب و راه‌اندازی نقاط جدید، جابه‌جایی، جمع‌آوری و همین طور امکان‌سنجی میدانی)
  • امکان راه‌اندازی نقاط مرکزی مشتری در تمام مراکز استان‌ها و برقراری لینک‌های پشتیبانی به‌صورت رادیویی
  • پوشش سراسری در کل کشور و امکان ارائه خدمات بر روی بسترهای LTE(TDD-FDD)، 3G و 2G
  • نصب و راه‌اندازی سریع و آسان
  • دریافت صورتحساب تجمیعی پس از تاییدیه رسمی مشتری و خرید بسته‌های حجمی به‌صورت Online
  • ارائه خدمات به‌صورت ثابت به‌همراه نصب و راه‌اندازی مودم
  • اطلاع‌رسانی از طریق پیام کوتاه و یا ایمیل در هنگام مصرف بیش از 70% از بسته اشتراکی، برای تمدید و یا تغییر بسته
معرفی و ویژگی‌ها

‌APN

 در این سرویس تمرکز بر ارائه خدمات به‌صورت سیار بوده و براساس نیاز مشتری از بسته‌های اختصاصی یا اشتراکی می‌توان استفاده نمود: 
  • سطح ارائه خدمات – SLA 98%
  • پشتیبانی متمرکز 8*5
  • پنل مدیریت بسته برای مشاهده میزان ترافیک مصرف‌شده به‌صورت کلی طی دوره مشخص و تعیین میزان مصرف هر یک از نقاط
  • امکان راه‌اندازی نقاط مرکزی مشتری در تمام مراکز استان‌های و برقراری لینک‌های پشتیبانی به‌صورت رادیویی
  • پوشش سراسری در کل کشور و امکان ارائه خدمات بروی بستر‌های LTE، 3G و 2G
  • دریافت صورتحساب تجمیعی پس از تاییدیه رسمی مشتری و خرید بسته‌های حجمی به‌صورت Online
  • اطلاع‌رسانی از طریق پیام کوتاه یا ایمیل در هنگام مصرف بیش از 70% از بسته اشتراکی، برای تمدید و یا تغییر بسته
معرفی و ویژگی‌ها

Hybrid

مهمترین پارامتر در جهت حفظ رضایت مشتریان، اهمیت به درخواست منطبق بر نیاز مشتریان است. به‌ همین منظور و در جهت تأمین کامل نیاز مشتریان، امکان ترکیب هریک از سرویس‌های معرفی‌شده یا سفارشی‌سازی کامل سرویس مهیا است که پس از بررسی و مشخص شدن نیاز مشتریان نسبت به طرح سرویس اقدام می‌شود.

 

سامانه‌ پشتیبانی مشتریان شبکه خصوصی مجازی مبین‌نت

پشتیبانی مبین‌نت در کنار شماست

 شرکت ارتباطات مبین‌نت با بیش از یک دهه تجربه در حوزه خدمات سازمانی، با بالاترین سطح ارائه خدمات ارتباطی (SLA) به مشتریان خود، امکان سنجش، پایش و پشتیبانی ویژه با سرشماره اختصاصی را فراهم می‌آورد. براین اساس هریک از  مشتریان شبکه خصوصی مجازی، در صورت بروز مشکل، می‌توانند بر اساس سرویس انتخابی خود از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوند.
ارتباط با کارشناسان

با شما در ارتباط هستیم

فرم زیر را پر کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.