اخبار و مقالات

تازه‌ترین اخبار و مقالات مبین‌نت را مشاهده کنید.

۰۰:۱۴:۰۰ ۱۳۹۸-۰۹-۰۴

مبین‌نت قطعی اینترنت را برای مشترکین خود جبران می‌کند

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، به‌منظور صیانت از حقوق مشترکین خود در مدت زمان بروز قطعی، به تمام مشترکین این شرکت که در زمان بروز اختلال دارای طرح فعال بوده‌اند، 7 روز اعتبار زمانی اضافه می‌کند. این شرکت تصریح کرد مشترکین برای استفاده از این اعتبار می‌توانند تا روز سیزدهم آذر‌ماه با ورود به حساب کاربری خود در سامانه My.mobinnet.ir نسبت به ثبت درخواست (تیکت) اقدام کنند. شایان ذکر است تمام مشترکین برای استفاده از این اعتبار زمانی باید طرح فعال داشته باشند و این اعتبار به طرح‌های منقضی تعلق نخواهد گرفت. مبین‌نت وجود خود را وامدار مشترکین اینترنت دانسته و خود را موظف به جبران خسارت وارده به مشترکین می‌داند. این شرکت تمام تلاش خود را از ابتدای قطعی برای اتصال مجدد کاربران به کار بسته بود و جزو اولین شرکت‌هایی بود که اینترنت را برای مشترکین خود متصل کرد.
برای ثبت تیکت کافی است مانند تصویر زیر وارد حساب کاربری خود شده و از منوی سمت راست گزینه پشتیبانی و بعد ثبت تیکت را انتخاب نمایید. در صفحه بعد با پرکردن فرم و انتخاب گزینه درخواست هفت روز اعتبار زمانی منتظر دریافت اعتبار زمانی باشید.