اینترنت مدیریت شده هوشمند (SmartSpot)

با قابلیت هویت‌بخشی و رصد کاربران
Smartspot

اسمارت‌اسپات چیست؟

آیا می‌دانید بانک‌ها برای سهولت در ارائه خدمات خود می‌توانند از اینترنت بی‌سیم هوشمند SmartSpot مبین‌نت به عنوان یک پیشخوان هوشمند استفاده کنند؟
ایجاد امکان اطلاع‌رسانی واحد درون شعب پراکنده‌ی بانک ارزش‌افزوده‌ای است که تأثیر بسیار زیادی در افزایش رضایت مشتریان بانک دارد. ما در شرکت ارتباطات مبین‌نت با ایجاد Wi-Fi Hotspot در شعب مختلف بانک‌ها، ضمن ارائه‌ی اینترنت اختصاصی و مدیریت‌شده‌ی هوشمند به‌صورت بی‌سیم برای مشتریان حاضر در محل، خدماتی مانند اطلاع‌رسانی‌ یا دریافت اپلیکیشن بانک را به عنوان خدمات ارزش‌افزوده‌ بر روی صفحه‌ی ورود به اینترنت برای شما ارائه خواهیم کرد. همچنین با در اختیار قرار دادن پنل گزارش‌گیری، امکان بررسی تعداد بازدیدها به تفکیک شعب و لینک‌های مختلف را برای شما فراهم خواهیم کرد.
تحقیقات و تجربه به ما نشان داده است که اطلاع‎رسانی هوشمند بر روی شبکه‌ی «وای‌فای» یک کسب و کار، حدود 5 برابر بیشتر از روش‌های سنتی تبلیغات، نام تجاری کسب‌و‌کار شما را در خاطر مشتریان ماندگار می‌کند.

چرا هوشمندی شبکه‌های بی‌سیم اینترنت لازم است؟

استفاد‌ه‌ی نامناسب برخی از کاربران با دانلود و مصرف بی‎ رویه، منجر به پایین آمدن سرعت اینترنت و بالا بردن مصرف ترافیک مجموعه می‎ شود که این مسئله به افزایش هزینه‎ های مجموعه‌ شما و کاهش رضایت دیگر مشتریان می‎ انجامد.
مجرمان سایبری و هکرهای اینترنتی می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با انجام فعالیت‌های مخرب یا ورود به اطلاعات شخصی دیگران، اختلال امنیتی ایجاد نمایند.
راهکاری هوشمند ویژه بانک‌ها

حل مشکل با اینترنت اختصاصی بی‌سیم هوشمند SmartSpot

  • هویت‎بخشی به کاربران‌ با «شاهکار»
    «شاهکار» سامانه‌ی احراز هویت آنلاین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است که با تطبیق شماره‌ی موبایل با کدملی مالک سیم‌کارت‌های معتبر اجازه‌ی ورود به کاربران را صادر می‌کند.

  • خودکار کردن امنیت Wi-Fi Zone
    رمز عبور توسط سیستم بعد از تأیید صحت هویت کاربر در «شاهکار» به‌صورت خودکار برای کاربر پیامک می‌شود. در این سیستم می‌توانیم با نظر مدیریت مجموعه، تعریف‌های متفاوتی برای استفاده و دسترسی کاربران در گروه‌های مختلف داشته باشیم.

  • مدیریت و رصد کاربران‌
    با استفاده از پنل مدیریت، امکان مدیریت گروه‌های کاربری مختلف و به‌روزرسانی بر اساس نیاز وجود دارد.
    امکان مسدودسازی دسترسی برخی از کاربران و ایجاد (Black List) برای مدیران بانک وجود دارد.
    امکان ردیابی کاربران مخرب به‌صورت کاملاً مشهود وجود دارد.

  • گزارش‌گیری
    بانک داده از کاربران شامل شماره‌ی تلفن همراه ایجاد می‌شود.
    ابزارهای گزارش‎گیری کامل با هدف تحلیل رفتار کاربران ارائه می‌شود.
پشتیبانی سرویس Smartspot

پشتیبانی مبین‌نت در کنار شماست

کارشناسان ما از طریق شماره‌ ۸۳۸۶۹۶۹۶-۰۲۱ در تمام روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند تا شما را راهنمایی ‌نمایند. در صورت عدم رفع مشکل، با توجه به حضور کارشناسان فنی مبین نت در تمام شهرهای تحت پوشش، پس از اعلام واحد پشتیبانی، کارشناس مربوطه به محل مجموعه‌ی شما اعزام شده و کلیه‌ی اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل انجام خواهد شد.

برخی مشتریان سرویس SmartSpot

ارتباط با کارشناسان

با شما در ارتباط هستیم

فرم زیر را پر کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.