این  سامانه جهت حل مشکل مشترکینی می باشد که به مدت طولانی از مودم خود استفاده نکرده اند و مودم آن ها از سمت شرکت ارتباطات مبین نت غیرفعال شده است.

لطفا جهت فعالسازی مجدد مودم وایمکس خود فایل اکسل موجود در لینک زیر را تکمیل نموده و به همراه مدارک مورد نیاز (یکی از قبوض آب، برق یا غیره به همراه کارت ملی) به آدرس ایمیل sasupport@mobinnet.net ارسال فرمایند.  در نظر داشته باشید که هزینه ی طرح انتخابی شما می بایست نهایتا ظرف 10 روز پس از اطلاع رسانی واریز شود، در غیر اینصورت درخواست قبلی شما بسته شده و نیاز به تکرار فرایند اشاره شده خواهد بود.

 

همچنین لطفا در تکمیل درخواست خود نکات زیر را در نظر داشته باشید:

 

1- تمامی فیلدها با اطلاعات صحیح تکمیل شود و در صورت وارد کردن اطلاعات ناقص یا نادرست، به درخواست رسیدگی نخواهد شد. 

2- به جهت فراهم آوردن رضایت مشترکین گرامی، تمامی هزینه های فعالسازی مجدد مودم ها رایگان می باشد.

3- لطفا در تعیین طرح انتخابی خود دقت لازم را مبذول فرمایید.

4- با توجه به اینکه اطلاعات ثبت شده توسط شما مشترک گرامی عیناً در پرونده شما ثبت خواهد شد، از صحیح وارد کردن اطلاعات اطمینان حاصل نمایید تا پروسه ی بررسی و فعالسازی در اسرع وقت انجام پذیرد. و در نظر داشته باشید که مسئولیت استفاده از مودم به عهده ی مالک ثبت شده ی آن خواهد بود.

5- مدارک مورد نیاز به همراه فرم ثبت نام، شامل موارد زیر می باشد:

  • مشترکین حقیقی : تصویر کارت ملی و تصویر یکی از قبوض آبونمان
  • مشترک حقوقی : روزنامه رسمی یا جواز کسب ،کارت ملی مدیر عامل

6-کارت ملی و قبض ( قبض آب یا برق یا ...) با کیفیت و خوانا ارسال گردد.

7-روی قبض ارسالی، حتما آدرس فعلی محل استقرار مودم وجود داشته باشد

 

    فرم مشخصات حقیقی
    فرم مشخصات حقوقی