این  سامانه جهت حل مشکل مشترکینی می باشد که به مدت طولانی از مودم خود استفاده نکرده اند و مودم آن ها از سمت شرکت ارتباطات مبین نت غیرفعال شده است که جهت فعالسازی مجدد این مودمها می توانند فایل اکسل موجود در لینک زیر را تکمیل نموده و به همراه مدارک مورد نیاز(یکی از قبوض آب، برق یا غیره به همراه کارت ملی) به آدرس ایمیل sasupport@mobinnet.net  ارسال فرمایند.  لازم به ذکر است که پس از فعالسازی و ثبت تعرفه، از سمت شرکت به شما اطلاع رسانی خواهد شد، در نظر داشته باشید که هزینه ی طرح انتخابی شما می بایستی نهایتا ظرف 10 روز پس از اطلاع رسانی واریز شود، در غیر اینصورت درخواست قبلی شما بسته شده و می بایست مجددا از طریق ایمیل  مربوطه درخواست خود را اعلام نمایید.
همچنین لطفا در تکمیل درخواست خود نکات زیر را در نظر داشته باشید:

 

 1-    تمامی فیلدها با اطلاعات صحیح تکمیل شود و در صورت وارد کردن اطلاعات ناقص یا نادرست، به درخواست رسیدگی نخواهد شد.
2-    به جهت فراهم آوردن رضایت مشترکین گرامی، تمامی هزینه های فعالسازی مجدد مودم ها رایگان می باشد.
3-    برای فعالسازی نیازی به انتخاب طرح پایه نمی باشد وامکان انتخاب از میان تمامی طرح ها را خواهید داشت. همچنین لطفا در تعیین طرح انتخابی خود دقت لازم را مبذول فرمایید.
4-    با توجه به اینکه اطلاعات ثبت شده توسط شما مشترک گرامی عیناً در پرونده شما ثبت خواهد شد، از صحیح وارد کردن اطلاعات اطمینان حاصل نمایید تا پروسه ی بررسی و فعالسازی در اسرع وقت انجام پذیرد. و در نظر داشته باشید که مسئولیت استفاده از مودم به عهده ی مالک ثبت شده ی آن خواهد بود.

5- مدارک مورد نیاز به همراه فرم ثبت نام، شامل موارد اعلام زیر می باشد:

مشترکین حقیقی : تصویر کارت ملی و تصویر یکی از قبوض آبونمان

مشترک حقوقی : روزنامه رسمی یا جواز کسب ،کارت ملی مدیر عامل

 -6کارت ملی و قبض(قبض آب یا برق یا ...) با کیفیت و خوانا ارسال گردد.
 -7
روی قبض ارسالی، حتما آدرس فعلی محل استقرار مودم وجود داشته باشد.


با سپاس فراوان

    فرم مشخصات حقیقی
    فرم مشخصات حقوقی