راهنمای استفاده از ضمانت نامه

به‌منظور بهره‌مندی از خدمات پس از فروش مودم‌‌های داخلی، بیرونی و جیبی می‌توانید با مرکز خدمات مشتریان مبین‌نت با شماره 1575 تماس بگیرید. چنانچه کارشناسان نتوانند به‌صورت تلفنی مشکل شما را رفع  کنند و در صورت تشخیص خرابی مودم، پس از طی کردن فرآیندی کوتاه از سوی کارشناس مربوطه، شماره پیگیری  صادر و سپس برای رفع مشکل اقدامات لازم انجام می‌شود.

توجه: لطفاً از کارت ضمانت خود به‌دقت مراقبت کنید، چراکه امکان صدور المثنی وجود ندارد.
کارت ضمانت پس از مهر و امضا و ثبت تاریخ نصب به همراه فاکتور فروشی که برای شما ایمیل شده است معتبر خواهد بود.