هایپرنت (Hypernet)

راهکار ویژه فروشگاه‌ها، انبارها، شعب و ...
Hypernet

 هایپرنت مبین‌نت چیست؟

شرکت ارتباطات مبین‌نت با تکیه بر ﺷﺒﮑﻪی ﺳﺮاﺳﺮی و ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ ﺧﻮد، راهکار ارتباطی هایپرنت را ویژه فروشگاه‌ها، رستوران‌های زنجیره‌ای و فرانچایزها طراحی و وارد بازار نموده است. ﻫﺪف از اﯾﻦ ﺧﺪﻣﺖ اﻣﮑﺎن اﯾﺠﺎد ﺷﺒﮑﻪای ﮔﺴﺘﺮده و ارزان ﺑﺮای مشتریانی اﺳﺖ که تمایل دارند از یک‌سو ﻣﯿﺎن ﺷﻌﺐ و دفاتر مرکزی ﺧﻮد در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﺷﺒﮑﻪ ﺳﺮاﺳﺮی ﺑﯽ ﺳﯿﻢ ﻣﺒﯿﻦﻧﺖ ارتباط برقرار کنند و از سوی دیگر به سرورهای بانک جهت استفاده دستگاه‌های POS متصل باشند.ابر امن ارتباطی مبین‌نت از طریق اتصال مودم‌های TD-LTE و لینک‌های رادیویی در سراسر کشور قابل دسترسی است و از طریق یک شبکه‌ی امن داخلی، اطلاعات شعب و دفتر مرکزی را مجزا از ترافیک اینترنت منتقل می کند.

مزایا و ویژگی‌های هایپرنت مبین‌نت

استقلال از اینترنت، شبکه‌ی مخابرات شهری و در نتیجه‌ دوری از اختلالات این شبکه‌ها
امنیت گردش اطلاعات به دلیل استفاده از شبکه‌ی ملی بی‌سیم مبین‌نت
امکان اتصال دستگاه‌های کارتخوان (POS) میان شعب فروشگاه‌ها و.. از یک‌سو و سرورهای بانک از سوی دیگر
امکان برقراری تماس تلفنی مبتنی بر IP و ایجاد نظارت تصویری برای مدیران
پشتیبانی فنی تخصصی ۲۴ ساعته و چند لایه
اختصاص نرم‌افزارهای تیکتینگ و مانیتورینگ
هایپرنت ویژه چه کسب‌وکارهایی است؟

مخاطبین هایپرنت

تمامی کسب‌وکارهایی که دارای دفتر مرکزی و شعب پراکنده در سطح کشور هستند و علاوه بر ارتباط میان شعب خود، نیازمند اتصال به درگاه‌های بانکی نیز می‌باشند از مشتریان هایپرنت مبین‌نت خواهند بود. تاکنون فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مجتمع‌های تجاری بسیاری از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، رستوران‌های پرپروک، اطلس مال و... با هایپرنت مبین‌نت شعب و دفاتر مرکزی خود را در بستری امن به یکدیگر متصل کرده و اطلاعات، صدا، تصاویر و متن را بین این نقاط منتقل می‌کنند.

برخی مشتریان سرویس هایپرنت

سامانه‌ پشتیبانی مشتریان hypernet

پشتیبانی مبین‌نت در کنار شماست

درصورت بروز مشکل در هنگام اتصال و استفاده از سرویس هایپرنت، کارشناسان مبین‌نت از طریق شماره‌ ۸۳۸۶۹۷۰۰-۰۲۱ در تمام روزهای هفته بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو بوده و مشترکین را راهنمایی می‌نمایند. در صورت عدم رفع مشکل پس از بررسی کارشناسان، با توجه به مستقر بودن کارشناس فنی مبین‌نت در تمام شهرهای تحت پوشش؛ پس از اعلام واحد پشتیبانی، کارشناس به محل مشترک اعزام گردیده و کلیه‌ی اقدامات لازم، همچنین پیگیری‌های مستمر در خصوص مرتفع نمودن مشکل سرویس مشترک تا زمان رفع کامل آن صورت می‌گیرد.
ارتباط با کارشناسان

با شما در ارتباط هستیم

فرم زیر را پر کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.