Contact Center

محصول مرکز  ارتباطات
معرفی محصول مرکز ارتباطات مبین‌نت

محصول مرکز ارتباطات مبین‌نت چیست؟

سرویس Contact Center به عنوان یک محصول جدید در ایجاد یک مرکز ارتباطی یکپارچه معرفی می‌شود. این محصول علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های یک مرکز تماس که تنها بر روی تماس‌های ورودی و خروجی تمرکز دارد می‌تواند از طریق پیام صوتی، ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی، سرویس چت و.... پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.
از طریق راه‌اندازی سرویس Contact Center و ایجاد یک شبکه‌ی کامل می‌توان ارتباطی امن، پایدار و دقیق در جهت ارائه‌‌ی سرویس و پشتیبانی مطلوب به مشتریان ارائه کرد.

امکانات محصول contact center مبین‌نت

یک کاربر، در یک رابط کاربری، می تواند هم‌زمان به تمامی تماس‌های صوتی، پیامکی، ایمیلی، چت و شبکه‌های اجتماعی بر اساس دسترسی‌های ارائه‌شده، بدون نیاز به تغییر رابط کاربری، پاسخگو باشد.
پشتیبانی از خطوط مخابراتی
پشتیبانی از چت
پشتیبانی از ایمیل
پشتیبانی از پیامک
پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی
پشتیبانی از Web RTC
ارائه‌دهنده‌ی وب‌فون اختصاصی
بی‌نیازی از سافت‌فون و گوشی‌های ویپ

مشتریان Contact Center مبین‌نت

این محصول برای تمامی کسب‌وکارها و مراکز خدماتی که تاکنون از call center استفاده می‌کردند یا نیاز به مدیریت روابط مشتریان و مدیریت ایجنت‌ها با توجه به فناوری‌های نوین را دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در عین حال مبین‌نت پشتیبانی این محصول را به صورت ۷x۲۴ در تمام روزهای سال بر عهده دارد.

تعرفه‌های Contact Center مبین‌نت

پلن اجاره لاینسس کانتکت سنتر برای ۴ عمل اصلی شامل تماس ورودی و خروجی، پیامک، چت و ایمیل
مدت زمان یک لایسنس برای یک ایجنت یک لایسنس اشتراکی برای دو ایجنت یک لایسنس اشتراکی برای سه ایجنت
اجاره ماهانه ( ریال )

۱۱,۶۰۰,۰۰۰

۱۳,۶۰۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اجاره سه ماهانه ( ریال ) ۳۴,۸۰۰,۰۰۰
۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰,۰۰۰
اجاره شش ماهانه ( ریال ) ۶۹,۶۰۰,۰۰۰ ۷۸,۰۰۰,۰۰۰ ۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اجاره شش ماهانه ( ریال ) با ۱۵% تخفیف

۵۹,۱۶۰,۰۰۰

۶۶,۳۰۰,۰۰۰  ۷۶,۵۰۰,۰۰۰
اجاره یکساله ( ریال ) ۱۳۹,۲۰۰,۰۰۰ ۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اجاره یکساله ( ریال ) با ۲۵% تخفیف ۱۰۴,۴۰۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ارتباط با کارشناسان

با شما در ارتباط هستیم

فرم زیر را پر کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.