چرخه پشتیبانی سرویس‌های سازمانی

پشتیبانی 24 ساعته سرویس‌های سازمانی
پشتیبانی سرویس‌های سازمانی مبین‌نت

پشتیبانی سرویس‌های مبتنی بر رادیو و مودم

مبین‌نت با رویکرد صمیمیت با مشتری، پشتیبانی را به‌عنوان وجه تمایز در حوزه‌ی فعالیت خود مدنظر قرارداده است و انواع سرویس‌های قابل ارائه از قبیل شبکه‌ی اختصاصی مجازی یا اینترانت، پهنای باند اختصاصی، خدمات میزبانی و سرویس‌های بر بستر Wi-Fi را در چرخه‌ی ارزش، همراه با هدف نگهداشت ارائه می‌دهد. 

واحد امور مشتریان سازمانی ECC

پس از توافق در خصوص نوع خدمت مورد نیاز، یک مدیر اکانت از تیم امور مشتریان جهت پیگیری تمامی درخواست‌ها از قبیل نصب و راه‌اندازی شبکه، مسائل مالی، حقوقی، قراردادی و... در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مدیر اکانت به‌عنوان نماینده و مشاور مشتری با دسترسی به سامانه‌ی تیکتینگ، کلیه‌ی رخدادهای فنی را تا حصول نتیجه نهایی از واحدهای خدمات میدانی مشتری و نگهداری مطالبه خواهد کرد.

واحد خدمات میدانی مشتری Customer Field Service

این واحد پس از بررسی درخواست امور مشتریان، تمامی درخواست های مشتری اعم از نصب و راه اندازی، جمع آوری، امکان سنجی و جابجایی نودهای سازمانی (درگاه ارتباطی بر بستر مودم و رادیو ) را دریافت می نماید و این امور در قالب پیگیری های روتین و موردی در قالب زمان‌بندی و هماهنگی با مشتری به امور اجرایی می پردازد. پس از راه‌اندازی سرویس، کلیه‌ی امور پشتیبانی به واحد نگهداری تحویل خواهد شد.

واحد نگهداری

 واحد نگهداری: در این واحد، فرایندهای پشتیبانی و نگهداری بسترها و سرویس های ارتباطی انجام می شود. همچنین درصورت نیاز مشتری و یا عدم رفع مشکل به صورت غیرحضوری، اعزام نیرو فوراً در دستور کار قرار خواهد گرفت. 
واحد نگهداری

واحد نگهداری

مراحل پشتیبانی فنی توسط واحدهای ذیل برای کلیه محصولات سازمانی اجرا می‌شود:

واحد خدمات مشتریان سازمانی Enterprise Customer Support

پس از نصب و تحویل سرویس‌ها کلیه تیکت‌های پشتیبانی سرویس (رخدادهای سرویس) به این تیم اختصاص داده شده و این تیم تا برطرف نمودن کامل، موضوع را پیگیری می‌نماید.

واحد نصب سرویس‌های رادیو Front Office

این واحد پس از نصب و تحویل سرویس‌های مبتنی بر رادیو کلیه‌ی امور مرتبط با اختلال در سرویس ارائه‌شده را (تیکت شده توسط مشتری یا واحد پشتیبانی شبکه) پیگیری و رفع می‌کند.

واحد امور مشتریان سازمانی ECC

پس از توافق در خصوص نوع خدمت مورد نیاز، یک مدیر اکانت از تیم امور مشتریان جهت پیگیری تمامی درخواست‌ها از قبیل نصب و راه‌اندازی شبکه، مسائل مالی، حقوقی، قراردادی و... در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مدیر اکانت به‌عنوان نماینده و مشاور مشتری با دسترسی به سامانه‌ی تیکتینگ، کلیه‌ی رخدادهای فنی را تا حصول نتیجه نهایی از واحدهای خدمات میدانی مشتری و نگهداری مطالبه خواهد کرد.

واحد زیرساخت IT Infra

این واحد متولی نصب، راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی زیرساخت مبتنی بر IT، شبکه، ارتباطات و امنیت هاستینگ مبین نت است. هر سرویس قابل ارائه توسط این تیم طراحی و راه اندازی شده و کلیه فعالیت‌های واحد همچنین پایداری سرویس رصد می‌شود.

واحد Service Desk

کلیه مراودات فنی با مشتریان توسط این واحد اجرا می شود. حذف یا خاموش و روشن شدن ماشین، درخواست ارتقا یا حذف اضطراری فضا، CPU یا RAM، نصب مجدد یا تغییر سیستم عامل، باز شدن پورت، انتقال دیتا و درخواست اتصال به اینترنت نیز به عهده‌ی این واحد است.